wtorek, 12 marca 2013

Haibane Renmei

Hej hello, dawno mnie nie było. Ile to się oglądało od tego czasu anime? Cóż zacznę dziś optymistycznie i opowiem o animcu, który ruszył moje serducho mianowicie "Haibane Renmei" . jest to anime któremu daje 10/10 a trzeba wiedzieć, że oprócz tego tylko jedno anime zasłużyło na tą liczbę. Muzyka świetna, historie błyskotliwa, postacie interesujące i zakończenie genialne. Kreska nie należy może do najlepszych, ale mnie ujeła, bo i nie mam się do czego przyczepić. Tła są śliczne i ubranka. Po prostu polecam historia mówi o około 12 letniej dziewczynce która znalazła się w świecie w którym nigdy nie była. Nadano jej nowe imie, ponieważ swojego nie pamiętała, ogólnie czarna dziura. Znała czynności i takie tam, ale nia miała wspomnień tylko sen od którego nadano jej imię Rakka.

2 komentarze:

  1. "ogólnie czarna dziura" brzmi, jakbyś mówiła bohaterce, a nie miło tak o kimś mówić xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle, że mi wybaczy. Nie była pamiętliwa. If you know what I mean. ^^

    OdpowiedzUsuń

Liczę na udaną współpracę! :D