piątek, 6 grudnia 2013

Ksawery

Wędrując po internetach zobaczyłam obrazek, którego autor dziwił się "jak można nazwać huragan Ksawerym". Zdecydowałam się nad tym zastanowić i automatycznie w mojej głowie pojawiła się myśl: przecież to oczywiste! Na cześć tego kto go pierwszy zauwżył i poinformował świat. Skoro mamy to za sobą, chciałabym powiedzieć, że się boję. Czy wy też? Kiedy usłyszałam o zmierzającym na nas huraganie wpadłam w lekką panikę. Moi znajomi także trochę szaleli, musiałam ich uspakajać choć sama nie byłam pewna tego, że będzie dobrze. Mam nadzieję, że sami nie martwicie się tak bardzo jak ja. Z tego co wiem to i tak nic złego się nie stanie.

A to piosenka w temacie.

http://www.youtube.com/watch?v=m50n4hqx1Ho

To dla tych którzy wolą poematy od muzyki. Nie mogłam przestać się śmiać przed dłuższy czas gdy to zobaczyłam.

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_459801&feature=iv&src_vid=m50n4hqx1Ho&v=SHnxbW9flvc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczę na udaną współpracę! :D