środa, 17 grudnia 2014

Free!

Jee, kolejna notka przychodzi wraz z powrotem internetu. Wracam do żywych, że pozwolę sobie skłamać. Co u was? U mnie święta, brr... Śnieg, zimno i kłótnie. Cóż przynajmniej wolne i trochę znajomych. Życzę wam, żeby czas relaksu naprawdę nim był, a powrót do żywych był bezbolesny. Cieszmy się świętami tak jak pewna kuropatwa. Hohoho... >>link<<

_____________________________________________

Hej, ho anime o pływakach. Wiem, wiem, że są kolejnym Jacobem z wykupionym abonamentem na gołe klaty. Mimo, że wszędzie słyszę "Ale ciacha!" lub "Mój Boże jakie to głupie.", to nie należę do żadnej z tych stron. Choć przyznaję, że bardziej do tej pierwszej. Dlaczego? Bo jestem na te bice tolerancyjna. Nie narzekam na to, że nie noszą koszulek, no bo hello. To jest o pływaniu, nie będą tego robić w ciuchach. Dodatkowo kiedy obdarłam to anime z kąpielówek *nerwowy śmiech* zobaczyłam bardzo przyjemna historię. Składają się na nią: świrnięte postaci, problemy ludzkie i marzenia! Pewnie jestem osamotniona, ale to właśnie widziałam i mi się to podobało. Historia mówi o przyjaciołach, którzy zakładają klub pływacki w liceum. W sumie nie mam nic więcej do dodania pomijając suche fakty. Lubię muzykę, a konkretnie opening. Pomysł na ending był interesujący. Wszelkie ruchy były zrobione dosyć dobrze, "kreska" była tą ładna, a wiec nie mogła się nie podobać. Tła nie były szczególne, ale tekstura wody i nieba zawładnęły moim sercem. Polecam to anime, o ile umiesz oddzielić prawie nagich facetów od fabuły. Ta wolność zasługuje ode mnie na 7/10.

3 komentarze:

  1. Chciałabym umieć pływać.LOL.
    Ja lubie to anime ale to rozbieranie dla mnie było męczące.Ogólnie tyle samo bym dała jak ty ,czyli 7/10. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to w M. są kursy w tym celu. Jak chcesz to się rozejrzę. Jeśli zaś chodzi o rozbieranie to... No cóż, nie narzekałam na nadmiar klat...

      Usuń
  2. No wiesz za pierwszym razem"-Jakie ciacho!",a później "-Mogli by coś innego dać".
    I nie trzeba mi pływania do szczęścia .Ale ich wygląd na wode,podobało mi się.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na udaną współpracę! :D