środa, 29 lipca 2015

Skullgirls

Wakacje! Nie mam czasu pisać, za dużo się dzieję. Ostatnio podczytuję sobie o świętach i festiwalach japońskich, oraz ich kalendarzu. Polecam, ciekawa lektura. >>link<<
_____________________
Nie jestem miłośniczką bijatyk. Grałam w Mortal Kombat i Streetfighterów, ale nigdy nie czerpałam z tego radości. Wszystko zmieniło się, gdy w dosyć dziwnych okolicznościach natrafiłam na tą grę. Pierwsze co zwróciło moją uwagę była grafika i muzyka. Są one o tyle odmienne, że są ładne. Nie obrażam pod tym względem innych gier. Mają one swój hmm, "urok"? Skullgirls jednak jest doprawdy śliczny, a i przy tym dopracowany. Kolory są bardzo dobrze stonowane, a postaci urocze, choć mordercze. Wszystko ma w sobie odrobinę niewinności, która zadziwiająco dobrze pasuje. Dopiero w tym roku dane było mi faktycznie w nią zagrać i muszę powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażeniem. Zawsze grając w tego typu gry nie miałam żadnej techniki wciskałam nieokreślone przyciski lub kuliłam się na boku i uciekałam, dopóki nie ginęłam. Ta gra sprawiła, że naprawdę myślę o tym co robię. Dlaczego? Bo jest niewyobrażalnie skomplikowana. Nie myślcie jednak, że chce was tym odstraszyć. Jest wręcz przeciwnie! System mimo, że dość trudny pozwala na wiele frajdy. Ataki są śliczne, specjale spójne, a czasem intrygujące. Rozgrywka dzięki dużej różnorodności zdecydowanie nie nudzi. Mogłabym rozpisywać się teraz o różnicy między wysokim, średnim i niskim uderzeniu, albo o ciosach pozorowanych, ale byłoby to zbyt długie. Jeśli zechcecie zagrać to Mrs. Victoria wszystko wam wytłumaczy. Jeśli jednak niektórzy z was obawiają się, że gra polega tylko na obijaniu twarzy, to się nie martwię. Każdy z (w tej chwili) 14 postaci ma oryginalną historię. Bez szczegółów powiem tylko, że są one tak wzruszające jak i zarówno humorystyczne. Dla tych którzy dodatkowo martwią się, że będą biegać przez całą grę jako jakaś laska w obcisłym stroju (zakładam, że są tacy) - spokojnie są dwie postacie męskie i jeden alien. Na koniec powiem tylko jeszcze, że szczegóły niektórych postaci, czy jej ataków są cudowne. Jedną z najlepszych postaci jest Eliza na której animacje mogłabym patrzeć cały dzień. Ocena tym razem wyjątkowo wysoka 10/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczę na udaną współpracę! :D