czwartek, 7 listopada 2013

Karneval

Dzisiejszy temat został wybrany przez moją przyjaciółkę. Nie mam na niego zbyt dużej ochoty,ale wyzwań się nie ignoruje. Ocena 7,5/10 długo się nad nią zastanawiałam. Bo historia nie jest wybitna, osobiście podoba mi się główny bohater Gareki. Poza tym design innych postaci też jest całkiem całkiem. Gagi ma przyjemne, ale wątek główny zupełnie mnie nie zainteresował. Może dlatego, że nie lubię drugiego głównego bohatera. Przyznam, że nawet nie pamiętam jego imienia. Muzyka nie zapada w pamięć, ani nie porywa. Grafika mi się podobała i sceny walki były dość widowiskowe. Ruchy były dość płynne, chociaż nie można za wiele wymagać. Tak przy okazji seyiuu podkładjący głos pod Garekiego podkładał go również pod Izaye Orihare z Durarary. Więcej pisać nie będę, po prostu anime klasy średniej. E nie chwila już pamiętam to białe coś (czyt. drugi główny bohater) nazywał się Nai -.-'

5 komentarzy:

  1. Anime takie o niczym. Określenie "klasy średniej" mi się spodobało.
    "disain" się inaczej pisze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie oświeć mnie, a to poprawię. :)

      Usuń
  2. Czepiam się szczegółów : "chociarz" . Hmm...muzyka jak ty napisałaś , nie przypadła mi do gustu ,może trochę opening. Fabuła była w porządku. Główny bohater-dziwny , Gareki jednym słowem,zajebisty. Podzielam twoją recenzje i rozumiem sytuację .Fajne zdjęcie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż mam ciebie do takich spraw. Nai to ciota. ^^' Zdjęcia mają władzę nad światem!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na udaną współpracę! :D