wtorek, 19 listopada 2013

Kimi ni Todoke

Te anime opowiada o nieśmiałej dziewczynę, której wszyscy się boją z powodu fryzury i przezwiska Sadako ( oznacza dziewczynkę występującą w filmie Ring), chociaż jej imię brzmi Sawako. Nie może ona przestać myśleć o chłopaku, którego poznała na początku roku szkolnego i który był uwielbiany przez wszystkich. Nie wie, że on także nie może przestać o niej myśleć. Nie ma ona żadnych koleżanek, boją się jej na tyle, że nie chcą się do niej zbliżać. To co niezmiernie podoba mi się w tym anime, że jeśli chcą pokazać, że coś ( ktoś) ma być akurat ładne, to takie jest. Ładna kreacja postaci, chociaż są bardzo szablonowe to wnoszą świeże momenty, płynność ruchów średnia, muzyki nie pamiętam, ogólny wygląd przyjemny. Typowe romansidło dla dziewczyn, podobało mi się. Daję 9/10 ( nie potrafię być obiektywna gdy myślę o romansidłach to bardzo się utożsamiam  postaciami ^^' ).


10 komentarzy:

  1. Podoba mi się nieobiektywność tej recki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia .;)
    Pierwsze anime,które oglądnełam. Tytuł dostałam na kartce od swojej przyjaciółki.Znowu błędy :"(...)ma być akurat ładne,to akie jest...".Powinno być-"takie jest",ale mniejsza. Fabuła, raczej dobra. Muzyka niezbyt z pamięcią mi weszła. Anime:
    -Tobie daje lajka(tak bym powiedziała)
    Hinori popracuj trochę nad pomyłkami i się nie śpiesz, bo to źle wyjdzie z twoimi recenzjami. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, nie bij. Nie moja wina, że mi pomyłek nie chce podkreślać ;-; Przynajmniej ty mnie jedziesz. :) Mój prywatny wykrywaczu błędów!

      Usuń
  3. Heh ,nie ma za co.Ja tylko mówię, co mogłabyś zrobić,ja nie bije.Nie robię nikomu krzywdy.Chyba nie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie poprawiłam już błędy przez ciebie wytknięte. Wykrywaczu ;)

      Usuń
  4. Dobrze,oby tak dalej.Będziesz lepsza w pisaniu ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Daj mi coś własnego i pozwól mi sądzić. Nie uwierzę w to co właśnie napisałaś, póki nie dostanę próbki.

      Usuń

Liczę na udaną współpracę! :D